2010. május 14., péntek

Kicsit másképp



http://www.youtube.com/watch?v=EjrJpllC9Ww&playnext_from=TL&videos=aneCJpdhBOU

Sziasztok!

Hát, ez így elsőre elég bugyutának tűnhet, és valóban az, de... Ami engem illet, én imádom! Nem is annyira a szöveg átírását, de persze abban is vannak jó részek. Sokkal inkább a zenét! Sokan vannak még rajtam kívül, akik egy ideig minden hétvégén erre keltek! :) Régi szép idők! És ez a teljes verzió, szóval lesz benne olyan rész is, amit én legalábbis még soha nem hallottam azelőtt. Mert a Tv-ben soha nem adták le végig a zenét! És még valami van, ami miatt még közelebb került a szívemhez, méghozzá az, hogy az osztállyal egyszer táncoltunk erre a zenére! 18-19 éves fejjel a királyválasztás alatt! Imádom! :D

A célom az, hogy jó legyek, hű társam oldalán! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése