2010. május 14., péntek

Love Story



http://www.youtube.com/watch?v=8xg3vE8Ie_E&feature=fvst

Sziasztok!

Máris itt az újabb videó! Ezt szerintem a legtöbben ismerik, hiszen egy nem is olyan régi videóklipről van szó. (Ha valaki tudja, hogy a videóklip egy vagy két p írjon, mert tanácstalan vagyok! :D) Szóval, megvan az oka, hogy miért tettem be ezt a videót ide, azonkívül, hogy szeretem ezt a számot. (Még akkor is, ha ezért sokan megköveznének!)

Az egyik kérdés, ami sokakban felmerülhet, hogy ki a pasi a klipben. Ezt gyorsan meg is válaszolom, aztán továbbnyargalok az igazi okára annak, hogy miért van itt a videó. A pasi neve Justin Gaston, és valójában egy alsónadrág modell. (Bár szerintem jobban néz ki nyakig felöltöztetve ebbe a történelmi szerkóba :D) Volt valami kapcsolata Miley Cyrus-szal állítólag, de ebbe a témába nem nagyon folytam bele. Viszont ha valakit érdekel, mostmár tudja, hogy kereshet rá a fickóra.


Ami miatt írok a videóról. :) Csak a barátnőmnek tűnt fel, hogy mennyire hajaz ez a videó a Keira Knighley-s Büszkeség és balítélet egyes jeleneteire? Ő mutatta meg nekem annak idején, amikor nálunk még nem volt ekkora sláger, hogy figyeld már, ez tiszta olyan! És tényleg! A bálos-táncolós jelenet az egyik, ami nagyon hasonlít, de ez még lehet véletlen, hiszen akkor a bálok és táncok mindennaposak voltak. (Szép idők! xD) Aztán a sötét erdőben sétálgatós-pasival találkozós rész olyan Becoming Jane-s (a magyar címe Jane Austen magánélete). De ami a legszembetűnőbb a BB-vel, az a réten futós rész. A pasi fut a csaj felé, hajnal van, kel fel a nap, és a végén az istennek nem csókolná meg a csajt. Tisztára mint Lizzie és Mr. Darcy a Büszkeség és balítéletben!

Na, szerintem erről a témáról ennyit. Én mindenesetre imádom a számot is és a hozzá készült videót is! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése